Search:

Type: Posts; User: axon

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    12
    Views
    2,224

    kermi is my minion. I let him out on Wednesdays;...

    kermi is my minion. I let him out on Wednesdays; only if he has finished my bidding.
  2. Thread: Prelude's website

    by axon
    Replies
    12
    Views
    1,655

    have you even tried reading the main page?...

    have you even tried reading the main page? :rolleyes:
  3. Thread: Sorry campaign

    by axon
    Replies
    3
    Views
    1,117

    you're kidding, right? :rolleyes:

    you're kidding, right? :rolleyes:
  4. Thread: Moving to the US

    by axon
    Replies
    18
    Views
    2,717

    awesome - I went to U of I - chicago campus, and...

    awesome - I went to U of I - chicago campus, and spent a semester at the urbana campus. It is a good school, and I know you'll enjoy urbana/champaign. Let me know when you're coming.
  5. Replies
    44
    Views
    3,219

    Poll: i either do the edit tags or type edit: - meh ...

    i either do the edit tags or type edit: - meh

    however, I think this board has a time limit for edits...and if you are adding anything other than trivial info (spelling, typos, etc) you should...
  6. Thread: Recommend a book.

    by axon
    Replies
    29
    Views
    4,161

    that's my kind of reading! Dosto is my all time...

    that's my kind of reading! Dosto is my all time favorite author.

    But if anyone wants to read the best 20th century American novel read The Invisible Man by Ellison. BTW the book is heavily...
  7. Thread: Yep or Yup?

    by axon
    Replies
    25
    Views
    3,462

    Poll: Indupitably my dear Watson! yep.

    Indupitably my dear Watson!

    yep.
  8. Thread: Yep or Yup?

    by axon
    Replies
    25
    Views
    3,462

    Poll: can i vote more than 10K times?

    can i vote more than 10K times?
  9. Thread: Yep or Yup?

    by axon
    Replies
    25
    Views
    3,462

    Poll: yep, I wish we could still give red candy.

    yep, I wish we could still give red candy.
  10. Thread: Yep or Yup?

    by axon
    Replies
    25
    Views
    3,462

    Poll: 1. yup, that certainly deserves a 1.

    1. yup, that certainly deserves a 1.
  11. Thread: Account Deleted

    by axon
    Replies
    14
    Views
    1,735

    1. I wish quazah was here :(

    1.

    I wish quazah was here :(
  12. Thread: Account Deleted

    by axon
    Replies
    14
    Views
    1,735

    You were probably as annoying on the other board...

    You were probably as annoying on the other board as you are here and they banned you - I think we best take a similar approach.


    as for the op, contact kermi or the webmaster via pm, they should...
  13. Thread: Redirect FAQ...

    by axon
    Replies
    21
    Views
    4,252

    Poll: could someone please ban this guy. I mostly lurk,...

    could someone please ban this guy. I mostly lurk, but geez, this guy is more annoying than c++cforever ever was.
  14. Thread: New Moderators

    by axon
    Replies
    20
    Views
    2,815

    Ethic and I should be moderators too. And yoshi....

    Ethic and I should be moderators too. And yoshi. Yeah. We'd edit people's posts with dirty words and witty, sarcastic comments. We'd make for a bunch of sweet moderators.
  15. Thread: New Moderators

    by axon
    Replies
    20
    Views
    2,815

    and now your souls belong to kermi :devil -...

    and now your souls belong to kermi :devil - congrats!!
  16. Replies
    26
    Views
    2,953

    congrats ahluka! your very first car - thats...

    congrats ahluka! your very first car - thats exciting!

    and I think mondeo = contour in US - which is not made here anymore. What year is yours?
  17. Replies
    25
    Views
    1,973

    sorry to hear that buddy. What kind of dog was it?

    sorry to hear that buddy. What kind of dog was it?
  18. Replies
    53
    Views
    5,217

    south park and deadliest catch. Dirty jobs too....

    south park and deadliest catch. Dirty jobs too. sometimes.
  19. Replies
    155
    Views
    14,778

    congrats PJ!

    congrats PJ!
  20. Replies
    25
    Views
    2,033

    2 Desktops 1 laptop 1 iMac Sega CD Sega...

    2 Desktops
    1 laptop
    1 iMac
    Sega CD
    Sega genesis
    PS1

    Not a big console person. The genesis is like 13 years old - I actually checked if it works the other day...street fighter 2 baby.
  21. Replies
    19
    Views
    2,432

    h.b.lad. edit:: always thought you're older...

    h.b.lad.

    edit:: always thought you're older :dunno:
  22. Replies
    155
    Views
    14,778

    lol. It was fun. Good luck to all. edit: btw,...

    lol. It was fun. Good luck to all.

    edit: btw, least replies ever - only 9 pages on my setting. ES has 30.
  23. Replies
    155
    Views
    14,778

    but at least my point total is higher than...

    but at least my point total is higher than ober's! :D
  24. Replies
    155
    Views
    14,778

    i totally suck at this. I guess I don't spend...

    i totally suck at this. I guess I don't spend enough time setting up my rosters...
  25. Thread: Screen Res'

    by axon
    Replies
    42
    Views
    3,269

    Poll: 1440x900 here

    1440x900 here
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4