You send me the code please! Show me how.
I want about just that - objects in another class.
I have simply do not know how to begin, tell us what my having trouble with.
You show good freaks from C ++ of providing a learning path.
This like the Tower of Hanoi, but the question properties of classes in C ++.
What in objects of class create objects of other class?
I really do not understand how to do it.
Give me a good example or a link to another similar code.
PLEASE HELP
Code:
class golky
{
protected: 
 
  static int count ( const int  peredavats = 0)
    {
        static int  counter = 0; 
  
        return  counter += peredavats;
    }
  int n;  // Ціле число
  
  dysk:n;  // диск повинен мати якесь число - номер диска. 
  
  
  
  gla *  pgla = new gla dysk[n];  //  Голка має на собі диски, які мають номери 
  
  
  
    
public:

 golky(int nn): nn(n) // інициализуючий конструктор
    { 
   for (int i=0; i<n; i++){
      pgla[i].dysk(i+1);
                             }
    }  //  На голці або є диски або їх нема. За умовою все на одному диску спочатку.
               
 ~golky() // руйнівник   потім допишу
    { delete []dysk; pgla =NULL; }  

    
  dysksnjaty (n){}; 
  
  dyskpoklasty (n){}; 
  
 void vsepokajemo(){} // покажемо що-небудь 
  
}
  
  
  
class dysk
{ 
protected: 
  int n;  // Ціле число
     
public:

  dysk(int nn) // инициализуючий конструктор
    { n=nn; }

 ~dysk() // руйнівник
    {  }  
 
 void dysk(int nn)   //  Ми можемо якщо треба привласнити диску число. Диск має число.
    {  n=nn;  }  
  
  }
Хотілося реалізувати таке завдання. It would be desirable to implement such a task.
У грі міститься декілька "golky"
The game contains to several "golky"

Кожна "golky" на неї може вдягтися "dysk". Each "golky" it can be worn "dysk".
Кожен "dysk" має свій номер. Each "dysk" has a its own number.
Наприклад один, два, три, чотири. For example, one, two, three, four.

Під час гри "dysk" можна класти на "golky", кожен з них по порядку. During the game "dysk" can lay down on the "golky", each one on order.
"Dysk" можна знімати та одягати методами класу. "dysk" can be removed and worn methods of the class.

Якщо ж "dysk" що має старшого номера виявиться зверху над "dysk" що має молодшого номера тоді потрібно детектувати помилку.
If "dysk" having senior numbers would be on top of the "dysk" having a minor number then it is necessary to detect an error.

http://images.vfl.ru/ii/1435002982/08e4e79f/9099248.bmp


??????????????

C ++ allows you to create any type of data from any of the properties.
So i wanted to create objects golky and dysk.
It turns out my skill C ++ very bad.

Yes - it's very interesting!
I would not even something that only Hanoi. No, I'd better C ++.
For example an array of objects belonging to the same class for use in another class.
I would like all sorts of feints, and frills in C ++, greatly improving my skills.
It excites me to learn what I do not know ..

!!!!!!

You can show the code how that would be an object of class dysk it can be removed from one object class golky and add it to the other object class golky?
Ви можете показати код так що б об'єкт класу dysk можна було видалити з одного об'єкту класу golky-в та додати його ж до іншого об'єкту того ж класу golky-в?

Ви розумієте?
Do you understand?