PDA

View Full Version : The Junk Food Poll



davie_scotland
02-04-2002, 10:40 AM
I've decided to find out the coder favourite Junk food. I heard talk of micro chips and other stuff. The answer needs to be known just what is the best crap food.

Stoned_Coder
02-04-2002, 11:22 AM
I went for beans on toast...... toaster,microwave, 3mins
I would have gone for pot noodle but the only nice one is the chicken and mushroom one.
All time fav. snack....... cholesterol overload!

2 slices of cheese on toast with a fried egg atop each one all smothered in brown sauce!

Govtcheez
02-04-2002, 11:26 AM
Now, I love junk food as much as the next guy, but these choices are disgusting! Beans on toast? You means as in baked beans? EW! Jesus, give me a candy bar any day over this stuff...

Govtcheez
02-04-2002, 11:44 AM
Is there a difference between Pot Noodle and Super Noodle?

Fordy
02-04-2002, 11:48 AM
Originally posted by Govtcheez
Is there a difference between Pot Noodle and Super Noodle?

There most certainly is!....one comes in a pot...

Govtcheez
02-04-2002, 11:49 AM
And what else - one flies and is vulnerable to kryptonite?

Fordy
02-04-2002, 11:54 AM
Originally posted by Govtcheez
And what else - one flies and is vulnerable to kryptonite?

Ugh...different flavours and stuff.

IMHO, Pot Noodels are more cardboard like and super noodles taste crap.......... If ony they could join forces (DAMN!!!)

Mind you, the problems listed above didnt stop me from living on that stuff in Uni. Hell, put it with a slice of bread and you have a meal for just over 50p.....also they could be prepared while Richard & Judy was on break......and could be cooked with a kettle or microwave when you crawled into the house @ 4AM with little or no effort.....top marks...shame about the taste

Govtcheez
02-04-2002, 12:00 PM
MAKE SENSE, DAMN YOU!!

;)

Sounds comparable to ramen noodles, here... I bought a case of 30 for $4....I could feed myself for the whole term for only $15...

Fordy
02-04-2002, 12:02 PM
In Uni we found an Asian food store that sold noodle like super noodels for 10p if you bought in bulk. We bought sh#tloads....

Had to stay away from the Tom-Yam flavour though as they tasted like washingup liquid...........

ober
02-04-2002, 12:58 PM
maybe it's cuz i'm american... maybe it's because I'm uncultured.. but I don't even know what half that stuff is... !??!?! hence, I can't vote... I must only say...

CHEEZEPOOFS!!!

incognito
02-04-2002, 02:43 PM
I say pizza, can't beat that.

Govtcheez
02-04-2002, 02:45 PM
> I say pizza, can't beat that.

Ha! I can too! Chinese food! Woohoo!

(da: any chance a Tasty Goody could be put in mid-Michigan?)

incognito
02-04-2002, 03:07 PM
no man, although Chinese food is good I hear that's just the leftovers from other cookings example, left overs of a stake or something, that they just drop in leftover meat in it and stuff, still taste good though, I just thought it might be interesting.

Govtcheez
02-04-2002, 03:12 PM
Yup, thats kinda gross... On the other hand - it tastes so good that I find myself having a hard time caring :) They could scrape it off the floor, and it wouldn't make a bit of difference.

Jock
02-04-2002, 03:35 PM
Well, backed beans on toast is horrid! but most brits seem to like it. Very healthy for you mind.

Pot noodle.... is freeze dried and put in a plastic pot. You add water, wait for 5 mins, then throw in a bin cos you suddenly remembered how awful they taste! Super noodles are just noodles, that come in a packet. whack it in a saucpan for 5 mins, bring to boil, add sachet of flavour, and your done. (lhtough the safeway ones are far nicer)

Basically, me, and all other it people i know eat pizza, and very high strength coffee. IF your coding in a group, or have a lan party then its a toss up betwene pizza and chinese!

And as for Micro Chips ! well, these are the perfect accompiament for a McDonalds..... as both taste like carp!

Brittain....... home of naff cuisine!

-KEN-
02-04-2002, 07:07 PM
Damn, that all sounds disguisting. this is an incredibly anti-american poll, seeing as no red-blooded aremican could ever eat any of that :p

And yes, govt's right! Chinese food all the way. Chicken LoMein....yummm...:)

If I ever visit Cali I'm going to every TastyGood I can find and yell "FIKKY!!" at the top of my lungs until I meet DA :):)

rick barclay
02-04-2002, 08:43 PM
Hmmmm. I see I'm not the only one who likes beans on toast.
Mmmmm. With butter and ketchup.

rick barclay